Konu hakkında fazla açıklama yapmayacağım. Konu sizlik bir problem yok. Hizmet verdiğiniz eleman yönetici olduğum reklam platforumda kız arkadaşıma hakaret, küfürler yagdirmis. Önce normal bir sekilde konuşma saglanmaya çalışıldı,sonrasında ise kız arkadasimin sosyal medya hesabını falan kapatacağını belirtti, saldırı atarsa gereğini yasal yol ile ararım Sizinle polemiğim olmadi ve olmazda zaten. Konu hizmet alışı v.s değil r10 u bu konularla meşgul etmeye gerek yok bir sorununuz varsa iletisim hattimiz mevcut buyrun konuşabiliriz.