İnternete ilk bağlandığımda 96 ortaları falandı Turknet almıştım paket olarak, o zamanlar chate girerdik tabi böyle zurna ayva ayna vs. falan yok.
Raksnet'e bağlanırdık webden oda isimleri de çok masum oda1 oda2 genel vs. gibiydi, sonra Microsoft Comic Chat'i keşfettim oradan undernet, dalnet, chatnet derken
mIRC ve arkasından Türk sunucular falan.
Düşünün bahsettiğim senenin üstünden 25 yıl geçmiş dile kolay, adam öldürseniz affa uğrarsınız, hacizlik olsanız 4 kere zaman aşımına girer, yurtdışına gidip yerleşseniz zengin olursunuz, çocuğu olsa insanın üniversite okur, evlenir, torun sahibi yapar sizi.
Geldik gidiyoruz 25 senedir şu klavye delikanlılığı bitmemiş bir bu kadar daha zaman geçse yine bitmeyecek sanırım.