Merhabalar Almanyaya 12 bin Euroluk Web hizmeti faturası keseceğim. Fakat Kdv çıkacakmıdır ?
Yıllık kazançtan %20 ödeyecekmiyim gibi sorular var aklımda bilen arkadaşlar yazabilir misiniz ?