Çünkü yaşadığımız ülkede bizler çalışarak bu paraları kazanamıyoruz!
Çünkü yaşadığımız ülkede yatırım yaptığımız borsa bir insanın görevden alınmasıyla 2 günde %20 düşüyor.
Çünkü insanlar 1 aylık maaşlarıyla çocuklarına iyi bir gelecek HAZIRLAYAMIYOR.
Şahsım; Evlilik düşünüyorum ailevi sebeplerden babamın desteği yok. Kendimi bildim bileli ailem (Annem,kardeşlerim) için çabalıyor onlar için uğraşıyorum. Vakit geldi geleceğim için adımlar atacağım. Çalıştığım işten ayrılırsam İŞ BULAMAM korkusu ile Bedelli askerlik yapmayı planlıyorum. Çarpıyorum topluyorum ne yaparsam yapayım 6 ay gidersem askere elimdeki işten olacağım ve iş bulamayacağım için 1-2 yıl bedel ödeme pahasına bedelli yapmayı düşünüyorum. Eee elimde avucumda ufacık bir birikim var bunu askerliğe versem elimde kalan sıfır döndüğümde tamamen ama tamamen askerlik için verdiğim parayı yine 2-3 yılda anca toparlamış olacağım. eee ama ben evlilik düşünüyorum? Nasıl olacak diye düşünürken kuzenimde tavsiyle bu coin muhabbetine giriştim şuan ana paramda herhangi bir problem yok. Şimdi olurda her şey seyrinde giderse bedelli askerlik için ana paramı ayırıp kar ile askere gidip döndüğümde kaldığım yerden evlilik için parayı toplayamaya devam edebilirim.