Artık herkes kripto paraya yöneliyor. Çevremde bir çok kişi kısa zamanda güzel paralar kazandı. Fakat bu durum beni korkutuyor. Neredeyse gittiğim her yerde birileri coin alıyor ya da bir bilene soruyor. Telefoncuya gittim orada bile adam gelmiş telefoncuya “ön kameramda bir sorun var sanırım güzel çekmiyor x site fotoğrafı kabul etmiyor” diyor. Sosyal medya hesaplarımda bakıyorum birçok tanıdığım coinlerle ilgili grafik vb. şeyler paylaşıp yorum yapıyor. Anlamadığım ise şu: Neden birileri bizi zengin ediyor? Bir günde %50-60-70 gibi kârlar dönüyor. Bu bana normal gelmiyor ama kazandırıyor. Bir de aşağıdaki bilgiyi görünce iyice vatandaşımız için kuşkulanıyorum. Umarım sonunda kötü bir şey yaşanmaz.

“Dünyanın en büyük 74 ekonomisini kapsayan araştırmada, Nijerya yüzde 33 kripto para kullanımıyla ilk sırada yer aldı. Vietnam yüzde 21 ile 2'nci, Filipinler yüzde 20 ile 3'ncü sırada yer alırken Türkiye yüzde 16 ile dünyada 4'üncü, Avrupa'da ise ilk sırada yer aldı.”

*Yatırım tavsiyesi değildir.