Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
size güvenerek 300 liramı attım, yatırım tavsiyesi değildir.

haberleri paylaşır mısın benimle hocam etiketleyip?
BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
senden görüp bende aldım yok denecek kadar.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Durumlar nasıl hocam
HEGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaş 0.64'ten bir alış yapmış şuanda 0.66 birazcık kazanç gerçekleşmiş şu raddede
arkadaşlar benden görüp alan olmuşsa hak geçmesin diye durum güncellemesi yapıyorum.

0,64 maliyetli UTK leri 0,6650 den küçük bir karla çıktım.

çıkmamın sebebi : daha iyi bir fırsat bulduğumu düşünüyorum. bunu düşünmeseydim UTK tutmaya devam ederdim. yatırım tavsiyesi değildir.

fırsat olduğunu düşündüğüm şey : https://www.r10.net/referansli-coin-...bitci-com.html