size güvenerek 300 liramı attım, yatırım tavsiyesi değildir.
haberleri paylaşır mısın benimle hocam etiketleyip?
senden görüp bende aldım yok denecek kadar.
arkadaş 0.64'ten bir alış yapmış şuanda 0.66 birazcık kazanç gerçekleşmiş şu raddede
arkadaşlar benden görüp alan olmuşsa hak geçmesin diye durum güncellemesi yapıyorum.
0,64 maliyetli UTK leri 0,6650 den küçük bir karla çıktım.
çıkmamın sebebi : daha iyi bir fırsat bulduğumu düşünüyorum. bunu düşünmeseydim UTK tutmaya devam ederdim. yatırım tavsiyesi değildir.
fırsat olduğunu düşündüğüm şey :
https://www.r10.net/referansli-coin-...bitci-com.html