Arkadaşlar özel bir hastanede güvenlik görevlisiyim. Şirket değişikliğine gidildi ve yeni şirkete geçiyoruz 5 gün sonra. Bize denildi ki, bizimle devam etmek istemiyorsanız haklarınızı alıp çıkabilirsiniz.
Ben şimdi çıkmaya karar verdim, 3.5 yıldır çalışmaktayım burada. Merak ettiğim konu ne kadar tazminat alacağım değil, onu hesaplattırıcam zaten.
Merak ettiğim konu, işi bıraktıktan ne kadar süre sonra tazminatımı benim hesabıma yatırırlar? Bu işlerden anlayan hukukcular varsa etiketler misiniz? Yada başına gelen varsa açıklayabilir mi?