Hak sahibi tarafından da bakmak lazım olaya. Bir resmi çekmek 1 saniye olabilir ama o 1 saniyede orada olup o kareyi yakalamak da bir emek. Emek olmadığını düşünseniz bile o bir hak. Yasal ve etik olarak hakkını aramışlar. Sitenizdeki bir içeriği aşırdıklarında nasıl partutuş oluyorsanız firmalar da içeriklerinin tamamını ya da bir kısmını korumak zorunda. Yoksa bu haber sitesi, şu kişisel blog, şu da stock sitesi diye işin peşine düşülmezse aç kalırsınız. Yurt dışında şirket aç ama yine de o adamın resmini arakla diye akıl veriliyor garip.