illegal bir işlem yapmıyoruz hocam sonuçta ek olarak yurtiçi şirket olması gerekiyor belediyelere fatura kesebilmeniz için.
Illegal olmasada gereksiz bas agrisi yaratmis kac kere avukat dava vs. ugrasmissiniz. Stres sahibi yapar adami bu isler. Bu arada yabanci sirketle turkiyedeki musterilere fatura kesiyorum ben sorunsuz, belediyelere ozel bir durum galiba sizin dediginiz.