Hocam siteyi, serverlari vs. yurtdisina almayi dusundunuz mu? Hatta bide ustune yurtdisi sirket kurarsiniz, bidaha ugrasmazsiniz boyle tiplerle. Cuzi miktarlara kuruluyor bu sirketler.
illegal bir işlem yapmıyoruz hocam sonuçta ek olarak yurtiçi şirket olması gerekiyor belediyelere fatura kesebilmeniz için.