arkadaşlar bunu neden yazıyorum bilmem sadece kımseye anlatamadıgım için yazıyorum bu fani dünya çok acımasız yemin ederim işe gidiyorum işte o .... bitmiyor eve geliyorum duvarlar üzerime geliyor kimseye zarar vermek istemıyorum kendime zarar veriyorum herkez üzerime geliyor bu yalan dünyada beni tek anlayan arabesk şarkılar uykularım haram oluyor uyuyamıyorum düşünmekten işe gidiyorum sıkıntı ya bir insan bu kadar mı bırak bu hayattan ya geride iki tane evladım var olmasa gerçekten çok kötü şeyler yapacam ama olmuyor olmuyor