Hayat bizi bir yerlere sürüklüyor.
İki yıl aile zoruyla bir bölüm bitirdikten sonra o alanda çalışmak istemeyip müşterisi olduğum spor salonunda işe başlamıştım. (Aynı anda ikinci bölümden de umudu kesince tabi

)
Geldikten sonra temizlikten payına düşen koşu bantlarının üstünü silme faaliyetini gerçekleştir, bu kısımda zoruma giden birçok durum oldu bu arada. Yeni üye olup suratını çeviren falan. Ne alakaysa. Neyse.
10 saat oradan oraya milletin peşinde debelen,
Yemeğini ayakta ve soğuk ye, yerken laf anlatmaya devam et,
Kapanışı yap, yaparken yerinde olmayan tüm ağırlıkları topla.
Bir süre sonra bünye kaldırmadı, saati düşürmüştük, sonra pandemi falan girdi araya, yanlış anlaşılmasın ama iyi ki de girmiş ya.
Ağzım köpürdü yazarken, bir de aldığımız para aylık 800-1200 arasıydı.
Siz neler yaptınız?