Merhaba arkadaşlar

Geçen hafta göz muayenesi olmak için özel bir hastaneye gittim.

Gözümü Muayene eden doktor bana malulen emekli olmam hakkında birkaç şey söyledi?

Çocukluktan bu yaşa kadar gelmiş bir hastalık sebebiyle malulen emekli olma hakkının var dedi!

Istersen Devlet hastanesine başvuru yapabilirsin oradaki Doktorlar inceleyip sana hızlı bir şekilde Rapor verebilirler bu şekilde malulen emekliye çıkarsın dedi

Malulen emekli hakkında yeterli bilgiye sahip olan arkadaşlar var mı yani akrabasında tanıdıklarım da eşi dostunda böyle malulen emekli olan insanlar var mı?

Neye göre derecelendir yiyorlar aylık ne kadar Ödeme yapıyorlar?

Sosyal hakları nelerdir ya nelerden faydalanıyor Bunları merak ediyorum!

Teşekkür ederim arkadaşlar