Diyanet fetva verirken sadece din adamlarına değil, ekonomistlerin de fikrini alması lazım. Diyaneti örnek verdim, bir din adamından fetva alırken özellikle bu konuda, o kişinin ekonomi bilgisini göz önüne almak lazım. Bu tür konularda kendi içlerinde bile anlaşmazlığa düşüyorlar. Kuran ayetlerini yorumlamak ve doğru anlamak gerçekten zor. Ben bazen kendi mantığıma göre hareket ediyorum. Zaten faize koyacak param yok ve olmadı, geleni yerim ben

Ama bana banka faizi haram değilmiş gibi geliyor. Biraz içine sindirmekle alakalı bir şey bu sanırım. Yarın Allah'In karşısına geçtiğim zaman bu şekilde kendimi savunurum diye düşünürüm. Çünkü enflasyon fazla ve benim birikimim her sene eriyecek. Yatırım olarak altın vs. var ama bu ekonomik koşullarda bence oradan kazanılan paranında faizden farkı yok. Düşünsene altına para koyan benden çok kazanıyor yıllık, o helal ben haram yedim. Benim günahım ne
Yok bro mantıklı olsa istediği kadar haram olsun yatırırız :d