Zaman ayırdığınız için teşekkür ederim hocam

, yani aslında aklımda kalan bir diğer soruda bu tür yerleri ucuza satıyolar 10 15 bine, konut bedelini düşük göstermeninde cezası varmış o yüzden merak ediyorum bir kişi ihtiyaçtan bunu ucuza satıyor bizde pazarlıkla dahada aşşağıya düşürebildiğimi varsayalım yani ortalama 25 bin olan bir yeri 12 13 bine düşürüp aldık diyelim. İleride başımıza bir sorun çıkarırmı bu ?.
Ceza yememek için önemli olan Belediye rayiç bedeli. O satışta 12-13 olan yerlerin Belediye rayiç bedelleri düşüktür. Eğer düşük değilse de 25 bin gösterilen Tapu parası ile 15 bin gösterilen tapu harcı parası arasında 400-420 lira para oynar küçük meblağ yani. Sizin durumunuzu bilmiyorum ama çok sıkıntı yapmayın raiç bedel veya bir tık üstünden gösterin.