Merhabalar, mahalle içi 20m bir işyeri değeri nedir bilemiyorum, internette baktığımda devren satılık ilanlarda 10 20m arasını 12 bin ila 25 bin TL arası koyan gördüm çok ucuz geldi anlam veremedim. Sizce bu tür bir yeri üzerimize almak için hibe yöntemiylemi yoksa satış yöntemiylemi almalıyız ?, tapu harcı için soruyorum bu soruyu. Birde mesela mülkün değerini 20 bin TL olarak varsayalım biz satıcı ile 12 bin TL'ye anlaştık değerinden düşük gösterilmiş vs diye ileride başımıza bir sorun çıkarır mı ?.