yigitserbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı geceler hocalarım şuan lise 3 e gidiyorum sınavlara benmi girdim onlarmı girdi pek anlamadım sonuçlar açıklandı ve sınıfta kaldım gözüküyor şuanlık okulu bırakmak istiyorum şuanda uğraşmadan aylık kazancım asgari ücretin üzerinde okumadan bunun daha artacağını biliyorum ama birde siz büyüklerime sormak istedim sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
Kardeşim ben geçen sene 11.sınıf makine bölümünde okuyordum makine okumak istemediğim için bırakıp açık liseye geçtim iyki geçmişim şuanda mezun oldum ama yaşıtlarım şuanda sınavla ilgili sorunlar yaşarken twitterda tt olup sınavları ertelemeye çalışırken ben şuanda lise diplomamı bekliyorum (zaten makinediploması alsam kullanmayacaktım bir işime yaramayacaktı)
Yani en azından açik liseye geçip rahat bir şekilde üni sinavlarına hazırlan