Arkadaşlar merhaba ;
Kafamda egzama var Ketoral şampuan kullanıyorum ama hiçbir etkisini görmedim.
Buna ne iyi gelir nasıl düzelir bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi
Detaylı bilgi resim PM ile atabilirmisin
Bende de var bir doktor arkadaşın verdiği eczanede satılan 2-3 tane krem karışımı kullanıyorum geçiyor ama bir süre sonra tekrar ediyor