NymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
seni yeni analytics kurmuşsun bunda göstermiyor bu deli eder adamı eski versiyonu kurman lazım
perişan etti adamı saçma sapan bir şey, neyse bakalım şimdi eskisiyle hiç uğraşamam 1-2 ay içinde uyum sağlatım