Hocam Çeşme'de yazlık kullanım amaçlı kuzenime aldık bir tane...Kendim motor kullanıcısı olduğum için her şeyi ile ben teslim alıp test edip kuzene teslim ettim.
Depo 25 TL'ye doldu ne kadar yol gitti teslim ettiğimden göremedim..
İzlenimlerim şu şekilde
Artısı:
-Çok şık ve kendine baktırıyor.
-Malzeme kalitesi orta seviyede.
-Arka çanta stok olarak geliyor.
-Aydınlatmaları led.
-Aynaları geniş.
-Selesi iki kişilik.
-Lastik ebatları büyük.
Eksisi:
-Sele deseni hoş olmasına karşın rahatsız.
-Şasi oldukça ağır bu sebeple gücü yetersiz kalıyor. (Max gördüğüm hız: 44) (182 Boy /85 Kiloyum)
-Yedek parça tedariği / ücretleri sorunlu.
-Aydınlatması led olmasına rağmen uzağı aydınlatıyor.
-Yan ayak çok dik
-Lastikler naylon çin malı
-Arka çanta çok kalitesiz,menteşeler atacak gibi
Vel hasıl kelam: Çok şık duran ancak performans açısından yetersiz bir motor. Istanbul gibi yerlerde biraz daha atik 50ccleri tercih etmek size trafikte daha büyük kolaylıklar sağlayacaktır. Ancak şekil olsun dükkanımın önünde dursun günde 2km gidiyorum zaten diyorsanız. Sizin işinizi fazlasıyla görecektir.
Saygılar.