O zaman şöyle mi oluyor Amir memur Ustabaşı herkes bütün işçi kısmı asgari ücretle mi çalışsın arada bir fark olmasın mı Bu belgeyi alırken eğitimden geçiyor insan Bugün özel güvenlik kimlik kartı çıkarmak için en basit örneği o belge olmadan çalışmıyorsun bu da onun gibi bir şey Sonuçta yaptığın işin branşı her ne kadar şartlar kötü olursa olsun çıraklığını yaptığın bir mesleğin ustalığını ifşa etmem asgari ücretle çalışan anlamına gelmiyor aksini iddia eden varsa buyursun gelsin