tamer5559 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sahibinin izniyle size bı sorum var hocam benim consol hesabı kimlik red yedi ücret iadesi aldım yeniden ödeme yapıp yeniden kimlik göndermek istediğimi mail attım ama bı türlü derdimi anlatamdim bende 2 . Hesabı açmak istiyorum

Bazı kişiler 2. Consol hesabını açarsan ban yersin para boşa gider diyor böyle bı durum olurmu 2 . Hesabı açmak ban sebebimi ?
Kimlik doğrulama yöntemi ile olduğu için bir kişi üzerine sadece bir adet hesap açılır. Ailenizden yakın arkadaşlarınız üzerine Play console hesabı açabilirsiniz. Başka türlü açılmaz