1) bitmeden yüklemenize gerek yok.
2)fark etmez istediğiniz zaman başvuru yapabilirsiniz. Hemen onaylanıyor.
3)aynı olmak zorunda değil ben 3 farklı Play console hesabında bir admob kullanıyorum.
4)fark etmez
5)yabancı ülkelerden açabilirsiniz o ülkelerin vergilendirmesine tabi olursunuz. Türkiye de herhangi bir banka hesabı tanımlayıp ödemenizi alabilirsiniz.
6)Yapılır

bundan sonra ki arkadaşlara öneri sormuşsunuz. Uygulama yapmak yada yayınlamak çok büyük bir marifet değil. Google Play veya Apple store resmen uygulama oyun çöplüğüne dönmüş durumda. Eğer bu işe başlayacaksanız pazarlamasını da öğrenmeniz lazım. Elmayı topladınız fakat nereye kime satacağınızı bilmiyorsanız para kazanamazsınız. İlk iş olarak ASO’yu öğrenin ve deneme yanılma yöntemlerini hiç bırakmayın. Ben yaklaşık 1 senedir bu ASO işini öğrenmeye çalışıyorum. Başardım mı hayır ama pes etmeden çalışmaya devam ediyorum.