Selam dostlar bugun ilk mobil uygulamamı yaptım ve doğru adımları atmak adına bir kaç sorum olcak.
Bana bu konuda tecrübesi olan arkadaşlarım yorumlarda bulunursa sevinirm sormak istediğim sorular maddeyler halinda aşağıdadır.
1-) Uygulama tamamen bitmeden Google play geliştirici konsoluna eklemem gerekiyor mu?
2-) Admob reklamlarına şimdiden mi başvuru yapayım yoksa uygulamam tamamen bittikten sonra mı?
3-) Google play geliştirici konsol hesabımla admob hesabım aynı olmak zorundamı?
4-) Admob kayıt için sıfır bir mail açmam dahamı sağlıklı olur?
5-) Admob hesabımı uk açmam adsense gibi ödeme alırken yurt dışındanmı alıyoruz. yoksa hangi ülke olursa olsun istediğimiz banka çekebilirmiyim?
6-) Geliştirici konsoluna uygulama eklemeden admob başvurusu yapılır mı?
Şimdiden cevap veren arkadaşlarıma teşekkürlerimi sunuyorum. Listemde olmayan fakat ben ve diğer arkadaşlarada güzel önerileriniz varsa yorumlarsanız sevinirim.