CemaLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani şöyle olmuyor mu? Google Irlanda'dan bana para geldi banka hesabıma bu durumda devlette dese ki işte Adsense'den gelen paradan şu kadar kesip sonra kişiye ödeme yap böyle bir durum olmaz mı? hadi en kötüsü şöyle olsun kira vergisi gibi düşünelim o şekilde ödeme yapılırsa buda çözüm bence şirket kurmak vs. cidden gerekli mi?
Heh bakk senin tam bu dediğini hocam bende ilk ödememi aldığımda heycanla bankada çalışan kadına sordum Elime 6.000 Tl yi verince şaşırdım bundan kesmiyecekmisiniz dedim ısrarla kadın beyfendi bu para sizin dedi kesemeyiz nasıl keselim dedi sonra ben emin misiniz hanfendi kesinti olmalı dedim hayır bu para size gelmiş kimse bundan alamaz demişti . O ann Ziraat Bankasının şubesindeki müdüre sormak istedim yardımcı oldular paranın nerden geldiği niçin geldiği önemli değil . Sizin hesabınızdaki paradan biz kesinti yapamayız herhangi bir borcunuz olmadığı sürece demişti .. Şirket kurmak şöyle gerekli hocam .. Ben 6.000 kazanıyorum misal ama adamın biri aylık 600.000 kazanıyor Onu ne yapacağız ?