R10'un girişine asmak lazım bu hikayeyi hocam. Gerçekten konuyu bu kadar iyi özetleyip yaşantınızla örneklendirmeniz mükemmel.
Teşekkür ederim.
"
Bu benim işim değil, niye yapıyorum" diyen arkadaşlar için:
Müdür veya üst kademedeki herhangi biri kendi sorumluluğundaki işi yapmaktan imtina ediyorsa önce elindeki işi, sonra oturduğu koltuğu/mevkisini onlardan alabilirler.