Tontonq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
senin bir değeri var sandığın cebindeki kağıt paranı sokaktaki bakkal bunun bir değeri yok dese anında insanlar uyanmaya başlayacak



1923'de özendiğimiz almanyanın parasının değeri sıfıra düşmüştü kimse çöpten bile toplamaya tenezzül etmiyordu



işte bitcoin bu yüzden değerli
evde altının da sahtesini yapabilirsin ,doların da ,türk lirasının da yaparsın
https://www.haberturk.com/cinli-king...730009-ekonomi
ama bitcoin'in sahtesini yapamazsın seninle aynı fikirdeyiz bu konuda, ağlamanın faydası yok yani illa çok istiorsan google a bitcoin testnet faucet yaz testnet ağında kendine bir kaç bitcoin al oyna ordan oraya gönder dur

ama kalkmış evde bitcoin'in sahtesini yapıp zengin olmaya çalışıyorsun yapamayınca gelip r10da blackchain kandırmacası diye gelip başlık açıp utanmadan ağlıyorsun

neymiş niye adamın bastığı coinin bir değeri yokmuş, ya kardeşim bastığın coini geç senin söylediğin açtığın başlığın bile bir değeri yok
Yazdıklarımı kafan almıyo kardeş +65 yada -25 sin ikisinin ortası senin için üzücü.

Altının sahtesi nerden çıktı? bire bir kopyası yazdım iyi oku btc nin bire bir kopyasını beş dakikada oluşturabiliyoruz ama beş para etmiyor, diyorum ya bunun dinden farkı yok.

Paranın arkasında devlet var altının arkasında devletler var hisse senetlerinin arkasında firmalar var hepsinin arkasında üretim var btc gibi tüketim yok. Kriptoların kullanımı eğer elektrik tüketimi düşürülürse (bu sefer %51 açığı artar) devletsiz toplumlarda olabilir kontrolu olmayan ne olursa olsun devlet kavramıyla çelişiir kendinizi kandırmayın.

Alıntı
r10da blackchain kandırmacası diye gelip başlık açıp utanmadan ağlıyorsun
Edit: Kaç kere uyardım hala insan gibi yazamıyorsun.