hocam zaten kuranda 1 tane bile hata veya çelişki varsa o insan yazımı olduğunun göstergesidir. yani 100000 tane mucize olsa ki yok, 1 hata hepsini götürür çünkü yüce yaratıcının sözleridir
Mealler hatalı oluyor bazen ya da anlatılan olay tam anlamıyla öğrenilmiyor.
Mesela Aziz Yıldırım "Şike yaptıysam Fenerbahçe için yaptım" dedi. Bu cümle, şike yaptığı anlamına gelir.
Ancak devamında "O zaman Fenerbahçe'yi küme düşürün" dedi. Burada farklı bir şey anlatmak istiyordu.
Ben şahsen yobaz insandan korkarım.
Müslümanın yobazı ve ateistin yobazından.
İki tarafta birbirinin inancını sorgulamıyor ve eleştirmiyorsa sorun yok.
Herkesin Allah ile arasındadır inancı, kimseyi ilgilendirmez.
Sonuçta hepimizin IQ ortalaması eşittir