Konu
Bina Aidatı Vermemek?
16-02-2021, 14:05:34
#65
emotionalman
Bizim binada da ısrarla ödemeyen bir kaç kişi vardı. Sonra avukata verildi icralık oldular ve ödemeleri gerekenden fazlasını ödediler. Hemde toplu bir şekilde. Şimdi aylık ödüyorlar.