Bizim binada da ısrarla ödemeyen bir kaç kişi vardı. Sonra avukata verildi icralık oldular ve ödemeleri gerekenden fazlasını ödediler. Hemde toplu bir şekilde. Şimdi aylık ödüyorlar.