Tontonq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cold wallet bağlantı isteği yapmaz cahilliğin sınırlarını zorluyorsun daha burda batırıyorsun hiç bir şey bilmiyorsun kalkmışsın insanların bilgisini sınıyorsun,bilmiyorum şu nedir şu nasıl olur şunu şöyle yaparsalar diye efendi gibi soracağına

https://en.bitcoin.it/wiki/Cold_storage
https://medium.com/@egetekiner/hot-w...Cold%20Wallet:

tutturmuşsun rtc serverları kapanırsa şu olur bu olur, internette yaptığın sesli , kameralı görüşmeler, bir çok oyun , torrent paylaşımları , rtc serverlar üzerinden eşleri birbirine bağlar, rtc serverların kapanmasının hiç bir olumsuz yanı olmaz bitcoin için,yenisini kurarlar ama bitcoin o arada çalişmaya devam eder, var olan kullanicilar , hali hazırda mevcut bitcoin nodelariyla tekrar eşleştirme sağlayabilmek içni yeni rtc serverlar kurabilirler bunlar çok ufak detaylar ki o yüzden 3-5 tane server yeterli üstüne düşünmemişler bile,bir çok ülke bitcoini yasakladı etti deniyor git bak bakalım hangisinde bitcoin kullanilamiyor
Dostum hala anlamak istemiyorsun soğuk cüzdandaki parayı nasıl harcayacaksın? cüzdanı açacaksın cüzdan (istemci) DNS adresinden IP talep edecek gönderilen IP adresine bağlantı kuracaksın sonra harcama işlemini yapacaksın DNS adresi ysaklıysa IP alamazsın bağlantı kuramazsın harcama yapamazsın.

Sadece amerika kriptoları bitereceğim desin yeter, interneti internetle tehdit ettiğinizi sanıyorsunuz.