Selam arkadaşlar vergi işleri için şirket açmıştım aylar önce. Ama sabit bi gelir yok bazen kazanıyoruz bazen hiç gelmiyor. Her ay 300 400 lira şirket masrafım var ve çogu ay bu kadarı çıkaracak kadar bile kazanmıyorum sabit işim dıışnda ekstra işlerden. Ben şimdi bu şirkete boşa para ödüyorum. Kapattırsam internetten para alamıycam böyle sistem mi olur Allah aşkına ya sabit gelir yok çogu insan bu durumda şirket açsa bi dert açmasa bi dert kapattııramıyorum suanda boşa damga vergisi muhasebe ücreti bi ton şey ödüyorum. Sinirlerim bozuldu açmak istedim eminim benimle aynı durumda olan binlerce insan var.

Şimdi kazanıyosan vergini vereceksinciler çıkmadan açıklama yapıyım. Ben kazandığımın vergisini vermek istiyorum zaten AMA KAZANMADIĞIMIN neden veriyorum arkadaş? Bana desin ki freelancer çalışanlar için şirket açma zorunluluğu yok. Ama otomatik bir sistem tanımlanır. Banka hesabına gelen yaptıgın işlerden kazandığın paraların vergisi çıkarılır. Ben muhasebe ücreti damga vergisi vs vermem ne kazandıysam onun vergisini alırsın olur biter. Neyse zerre hakkım varsa sonuna kadar haram olsun. Elbet bu günlerde geçecek devran dönecek..