Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bağlantı isteği yapan her program istemci (client) görevi yapmış olur cahil falan demişsin kendi cahilliğini tescillemişsin.

Aynen öyle ben de bunu diyorum bu adresler yasaklanırsa sisteme yeni kullanıcılar dahil olamaz, daha önce bağlantı kurmuş olanlar her birinin ip adresi sabit olması gerekir aksi durumda tek tek ağdan düşerler.


Lokal yasak olursa vpn ile idare edersin ama yasak globalde olursa o zaman vpn işe yaramaz. Anlamıyorsan kenarda dur
cold wallet bağlantı isteği yapmaz cahilliğin sınırlarını zorluyorsun daha burda batırıyorsun hiç bir şey bilmiyorsun kalkmışsın insanların bilgisini sınıyorsun,bilmiyorum şu nedir şu nasıl olur şunu şöyle yaparsalar diye efendi gibi soracağına

https://en.bitcoin.it/wiki/Cold_storage
https://medium.com/@egetekiner/hot-w...Cold%20Wallet:

tutturmuşsun rtc serverları kapanırsa şu olur bu olur, internette yaptığın sesli , kameralı görüşmeler, bir çok oyun , torrent paylaşımları , rtc serverlar üzerinden eşleri birbirine bağlar, rtc serverların kapanmasının hiç bir olumsuz yanı olmaz bitcoin için,yenisini kurarlar ama bitcoin o arada çalişmaya devam eder, var olan kullanicilar , hali hazırda mevcut bitcoin nodelariyla tekrar eşleştirme sağlayabilmek içni yeni rtc serverlar kurabilirler bunlar çok ufak detaylar ki o yüzden 3-5 tane server yeterli üstüne düşünmemişler bile,bir çok ülke bitcoini yasakladı etti deniyor git bak bakalım hangisinde bitcoin kullanilamiyor