Hodari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, hangi pozisyonda çalışmaktasınız?
Merhaba Hocam, Operasyon Kısmında Şef Olarak Çalışıyorum İşlemler En son bizden geçiyor sipariş alma kargo paketleme vs gerisi otomatlara bağlı olarak katlara devam etmekte en sonda kargo bölümünne ilerlemekte.