Selamlar R10 ailesi ;

1 senedir türkiyenin en büyük e-ticaret platformlarından birisinde çalışmaktayım( gizlilik sebebi ile isim vermek istemedim, konuyu baltalayanlar olucağı için )

bir çok tahminimce merak ediyor süreç nasıl işliyor, hangi aşamalardan geçiyor veya ne gibi bir çalışma yapılıyor elimden geldiği kadarı ile anlatmaya ve yardımcı çalışabilirim.