Beyyusuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefon numarasını sansurleyerek kullanabilirim.
Senin abarttigin kadar da değil.


*************

Bu konuda bilişim hukuk uzmanı var mı forumda?
Yorumdan ziyade bilgi verebilecek birini etiket misiniz
Benim abarttığımı veya kendime göre yorumladığımı nereden biliyorsun? Hayatında kaç defa böyle bir ceza davasına katıldın?

Buyur o zaman forumda avukat olduğunu bildiğim üstadları etiketleyip soralım, benim abartmam mı yoksa hukukun işleyişi mi bu şekilde? Vakitleri varsa yoruma yazarlar. (Etiketlemeden rahatsız olan üstadlar PM ile bildirirse kaldırabilirim.)

@MaRkS;
@Brkucnc;
@AvukatArif;
@Regex;
@Single;
@sitenianlat;
@avburak;
@avcanbektekin;
@avyusufkaraman;
@prisonbreak;

Tekrar ediyorum dolandırıcıların %80'inin çocuk olması veya yasa bilmemesi, benim abarttığımı ya da işleyişin bu şekilde olmadığını göstermez.