komandomavisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar soru cevap sitesi açacak olsanız hangi platformu tercih ederdiniz ? Flarum kurma şansım olmadı. Q2A kurdum biraz detay istiyor.
Tema, Güvenlik, Seo ve diğer faktörlere göre siz hangisini seçerdiniz ? veya bildiğiniz bir script var mıdır ?
Teşekkür ederim şimdiden.
isterseniz test etmeniz acısından flarum test sitemin bilgilerini paylaşabilirim. Flarum beta da bunu bilin. Ama gelişimini istikrarlı sürdürüyor. Tema konusunda ücretsiz alternatifler yok. Güvenlik konusunda beta 10dan beri takipte olan biri olarak bir sorun gormedim. Seo için uzantı var flarum da gayet başarılır. Q2A kullanmadim. Discourse kullanmıştım. O da gayet başarılıydı. Vanilla forum a da göz atabilirsin.