aydoganweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaşe imza olayını nasıl yapıyordunuz hocam vergi no da istiyor.
Kaşe imza hiç talep edilmedi, çalıştığın firmaya özel bi istek olabilir ona birşey diyemem ama benim invoice gönderdiğim firmalarda EU kayıtlı gerçek şirketler.

Şurdan oluşturuyorum gerektiğinde https://invoice-generator.com/