Blitzkrieg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
online invoice oluşturup göndersen olmuyor mu pdf tarzı, ben böyle çok yapıyordum kabul etmeyen çıkmadı.
Kaşe imza olayını nasıl yapıyordunuz hocam vergi no da istiyor.