Müşteriniz size iş yaptırmış ve ödeme yapacak, doğal olarak sizden fatura istiyor. Yasal boyut olarak da hizmet vererek yurtdışından ödeme alacağınız için şirketinizin olması ve kişiye fatura kesmek zorundasınız.
Normalde böyle oluyor evet. Fakat benim şirketim yok bu iş içinde şirket açacak halim yok. Forumda daha önce böyle birşey başına gelip komisyon vs şeklinde işini çözdürmüş biri var mı yok mu veya sorunu şirket açmadan açabilir miyim diye düşündüğüm için konu açtım.