Bugün Qnb atmsinden papara kartım ile para yatırmak istedim. 200 + 100 + 10 TL soktum. 100 ü kabul etti ama 10 ve 200 ü iade etti. ama 200 ü verirken yırtarak verdi.Ve işin garip kısmı verdiği yırtık parça benim 200 TL ile uyuşmuyor.yani başka bir 200tl nin yırtık parçasını verdi sanırsam. Bu durumda ne yapmam gerekli?