ZeroMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle Herkese İyi Günler Dİlerim Bi Konu Hakkında Bİlgi Alıcaktım.
Bi Arkadaşımız Bizden Hesap Aldı Ve Hesapta Kurucu Geçtik Kurucu Ekranını Burası Kurucu Ekranın Değil Demiş Başka Bir Arkadaşı.
Resimdeki Ekran Kurucu Ekranı Değilmi Ben 4 Senedir Boşunamı Kurucu Ekranı Diyorum Buraya.

ekran, ios ekranı olarak da geçmektedir ,kurucu ekranıdır 2faktör açık bırakıldığında ve hesapla ıp adresi uyuşan telefonlarda görülebilen bir ekrandır. hesabın çalınma olaylarında geri alınmasını sağlayan ekrandır kısacası hesabın sahibinin bilgilerinin onaylandığı ekrandır, herkes başka tabir kullanır birisi kurucu diyor birisi ios sonuç olarak bu ekrandaki mail ve telefonlar hesabın güvenliğini sağlıyor ve satın alınacak hesabın maili varsa hesapta sorun yaşanmaz iyi forumlar dilerim...