Merhaba,
İnternette çoğu yerde baktığımda tam net bilgi yok kimi sitede sınır x yazarken kimi sitede y yazıyor.
1.80 boyum 113 kiloyum - askere gidebiliyor muyum gidemiyor muyum? bunun hakkında bilgisi olan varsa yanıtlarsa sevinirim
lütfen internetteki bilgilere göre yazmayın daha önce yaşamış yada bir tanıdığında bu tarz bir durum olan biri yazsın