Bezos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Webbrowser'a baktım default tarayıcı ile işlem yapıyormuş detaylı inceliycem. Teşekkür ederim.

Evet hız konusunda haklısınız ancak bazı durumlarda dediğiniz gibi requests yetersiz kalabiliyor otomasyon için geliştirilmiş selenium kullandığımız da siteler bunu kolayca algılayabiliyor bu açıcan selenium değil de pc de bulunan portable bir tarayıcıyı yönetmek istiyorum bununda yöntemi tarayıcıda bulunan eklenti ile haberleşmek olduğunu düşünüyorum ancak detaylı bilgiye sahip değilim.


Selenium kullanmadan da tarayıcı otomasyonu yöntemleri var olduğunu biliyorum ama üstteki mesajımda söylediğim gibi detaylı bilgim yok bu yüzden araştırma içindeyim.
Yorumunuzu gördüm. Basitçe anlayabilmelerinin sebebi şudur. Tarayıcı kimlik bilgileri yok. https://browserleaks.com/canvas Bu kısımdan sorgularsanız anlayacaksınız.