Bezos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, başlıkta belirttiğim gibi selenium kullanmadan portable tarayıcı üzerinde nasıl otomasyon yazabilirim. Tarayıcı üzerinde eklenti ile bunu sağlayabileceğimi düşünüyorum ancak mantığını kavramam gerek. Bununla ilgili bir döküman var mı ?
Zaten bu dedikleriniz Webdriver kullanımı içeriyor. Bizim kullandıklarımız zaten Chrome gibi driverler aracılığı ile çalışıyor. Yani örneğin benim yazılımım da Chromium Altyapısı ile çalışıyor. Sizde her şekilde Driver kullanmak zorundasınız.
Macro yada javascript vb ile bu dediklerinizi yapabilirisiniz.