Bezos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, başlıkta belirttiğim gibi selenium kullanmadan portable tarayıcı üzerinde nasıl otomasyon yazabilirim. Tarayıcı üzerinde eklenti ile bunu sağlayabileceğimi düşünüyorum ancak mantığını kavramam gerek. Bununla ilgili bir döküman var mı ?
Webbrowser veya webview fonsiyonlarıyla olabilir program içerisinde fakat hız problemi olur diye tahmin ediyorum.