Merhaba, başlıkta belirttiğim gibi selenium kullanmadan portable tarayıcı üzerinde nasıl otomasyon yazabilirim. Tarayıcı üzerinde eklenti ile bunu sağlayabileceğimi düşünüyorum ancak mantığını kavramam gerek. Bununla ilgili bir döküman var mı ?