Tahaattünün son ayında herhangi bir cayma bedeli ödenmiyor diye biliyorum.
Müşteri temsilcisi sorumu tam anlamıyor, açıkçası açık konuşuyorum
Şubat ayında bulunduğum bölgede olmayabilirim. Bu sebeple internette sıkıntı olursa bölge müdürlüğüne direkt gidip sorunu çözbileceğim için Ocak ayında geçiş yapmayı düşünüyorum.
Tahaattünün son ayında herhangi bir cayma bedeli ödenmiyor diye biliyorum.
Yanlış mı biliyorum?
Ben de sizin gibi biliyorum. Müşteri temsilcisi tam yanıt vermiyor. Anlamadım gitti. Takım liderinizi bağlayın diyorum. Şuan yok diyor. Dedim talep iletin bana geri dönüş yapın. Onuda yapamıyorum dedi. Ben daha öğrenmek için ne yapayım
Hocam işin mantığı şu siz 24 ay taahhüt vermişsiniz ve bu ay bitecek. ve son aydasınız. zaten son fatura kampanyalı olan son fatura ve hizmeti iptal etsenizde son dönem faturası yani gelecek ay sizi bağlayan bir taahhütname yok. Son ayda olduğu için istediğiniz zaman hizmetinizi kapatabiliyorsunuz. Eski çalıştığım avea şirketinde böyleydi değişti mi bilmiyorum durumlar. size bir link bırakıyorum. Özellikler videoyu dinleyin hocam
https://medium.com/t%C3%BCrkiye/taah...m-7d7821f0b4dd