story80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tedavisi uzun olanları değil, %90unu öldürüyorlar maalesef. Belkide 20den fazla kedi bıraktım üstelik bazıları sadece yemek yemediği için götürdüm ama ne hikmetse 19u aynı hafta orda virüs kapıp öldü. 1 tanesinin de virüs kaptığını söylediler ama gittiğimde sağlamdı aldım getirdim sokağa. Sözde adı Şişli hayvan barınağı ama barındırmıyorlar.

ne yazıkki ülkemizdeki hayvan barınaklarının/o hayvanlara bakan veterinerlerin çogu aşırı derecede cani,acımasız hatda düpedüz katil...sapasaglam hayvanı 2 gün bırakın,tekrar saglam alma ihtimaliniz çok düşük.