Benim bankadan tanidigimdan sag olsun bir uyari geldi bende bilmiyordum 1 ay once baslamistim yaklasik 50.000tl giris cikis oldu ve bu isleri hemen biraktim bozum yapmiyorum buyuk ihtimalle ceza gelecek . Isin kotusu hesabima 50.000tl girdi kazancim 4.000 tl falan oldu vergiye takilirsa bende 50.000tl uzerinden islem yapilabilecegini soylendi. Yani diyecegim aldigim para dahi vergisine yeterli gelmez bankaci tanidigim yurtdisindan gelen ne kadar para olursa olsun nereden geldigini belirtmem gerektigini soyledi genellikle yurtdisindan gelen paralarin kontrolde oldugu belirtti. Sirketi olanlar icin hicbir sorun olmaz vergisini odersen sorun cikmaz. Bende sirket kurmayi arastiriyorum.