16-8 yeterlidir, günde tek öğüne gerek yok, 16-8 yiyeceksin düzen kurup yıllarca sürdüreceksin yoksa anlamı yok.

edit: diyet yapmıyorum ancak daima 2 öğün yerim, 2 öğün insan yaşamı için fazlası ile yeterli ve çok idealdir.